in 
English   Ha 
Pycckom

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Turismiportaal CityGuesthouse.ee pakub järgmisi võimalusi:
• individuaalturistidele majutuse broneerimine "on-line" (reaalajal) või "on-request" (kliendi poolt tehtud broneering saadetakse e-mailiga otse majutusasutusse ning saadetud päringule vastatakse (kas on võimalik kinnitada või mitte) 48 tunni jooksul
• Lisateenuste broneerimine (City Card, transfeer) on võimalik ainult koos majutuse broneerimisega
• majutuse ja toitlustuse broneerimine gruppidele

Kuidas täpsemalt töötab CityGuesthouse.ee on-line broneerimissüsteem?
Kui olete teinud broneeringu, läheb see otse hotelli ning hotell vastab päringule kasutades CityGuesthouse.ee online süsteemi. Broneerimissüsteem pakub efektiivset, turvalist ja lihtsat komunikatsioonikanalit hotelli ja klientide vahel. Broneerimissüsteem annab klientidele võimaluse lihtsalt valida, vaadata infot ja broneerida täpselt seda hotelli, mis talle enim sobib.

Kuidas ma teen broneeringut?
Allapool on esitatud peamised broneerimise variandid:

1. Individuaalbroneering
Valige endale sobivaim hotell, vaadates infot üldnimekirjast (kõige tähtsam informatsioon on välja toodud juba hotellide nimekirjas. Nimekirja on võimalik sortida peamiste näitajate põhjal). Kui olete valinud sobiva hoteli, siis vajutage nuppu “Book".
Pärast seda täidate informatsiooni, mis on vajalik broneeringu teostamiseks nagu nt toa tüüp, tubade arv, ööde arv, saabumiskuupäevad jne. Broneerimisprotsessi jooksul peab klient end registreerima, et jätkata broneeringut.

Kui te tellite üks või rohkem “on-reguest” hotelli, siis teile vastakse 48 tunni jooksul.
Kui broneerite “on-line” hotelli, siis pärast broneerimist tuleb ekraanile broneeringu kinnitus, mille te prindite ja esitate hotelis. Broneeringu kinnitusel on märgitud ka summa, mis tuleb maksta hotelisse saabumisel.

Kas hinnad on toa või inimese kohta?
Kui ei ole teisiti märgitud, siis üldjuhul on hind antud toa kohta.

Kas teie pakute ka reisipakette ja teisi meelelahutusi, tegevusi?
Jah, kasutades meie broneerimissüsteemi on teil võimalus broneerida “Go As You Please” linnareise.
Saate samuti ise koostada endale reisipaketi, kui lisaks majutusele tellite ka lisateenuseid – transfeeri ja/või sooduskaarti. Info hotelli poolt pakutavatest lisateenustest leiate hotelli infolehelt.
Lisateenuseid on võimalik tellida ainult koos majutusega.
Palun vaadake samuti rubriigi “Puhkusepaketid”, kus pakume valmispakette nii individuaalturistidele kui ka gruppidele.

Kas mul on võimalik esitada broneerimisel erisoove?
Jah, broneerimise käigus saate kanda oma erisoove lahtrisse “comments”. Info edastatalse hotelle, kuid erisoovide täitmine ei ole hotellile siduv.

Kas minu broneering kinnitatakse ka telefoni või faksi teel?
Individuaalbroneeringu kinnitus saadetakse e-mailiga, seega palun veenduge, et registreerimise käigus sisestadud e-maili aadress on õige. Broneeringut ei ole võimalik kinnitada teisel viisil.
Grupibroneeringu puhul on soovi korral võimalik kinnituse saatmine ka faksi teel.

Kui kaua aega võtab broneerimispäringule vastamine?
“On-line” broneeringu puhul ilmub broneeringukinnitus ekraanile kohe pärast broneerimise lõppetamist. Broneeringukinnitus saadetakse samuti registreerimisel sisestatud e-mailile.
“On-request” hotelli puhul ilmub ekraanile teade sellest, et teie päring on vastu võetud (see teade saadetakse ka teie e-mailile) ning 48 tundi jooksul saate e-mailiga kas broneeringu kinnituse või tühistamise.

Kuidas ma saan kontrollida minu broneerimispäringu staatust?
Broneeringu staatuse kontrollimiseks sisenege “My Bookings” sektsiooni, kasutades registreerimisel sisestetud e-maili ja salasõna ning seal näete kõiki tehtud broneeringuid. Iga broneeringu staatuse muutuse puhul saadetakse teile e-mail.

Kuidas ma saan broneeringut muuta/tühistada?
Teie võite muuta broneeringut ainult juhul, kui loobute vanast broneeringust ja loote uue. Meie soovitame teil alguses teha uut broneeringut ja kui saate sellele kinnituse, alles siis loobuda vanast. See on eriti soovitatav kõrghooajal. Teisi võimalusi broneeringu muutmiseks ei ole.
Selleks, et loobuda broneeringust on vaja siseneda “My Bookings” lehele, kasutades registreerimisel sisestatud e-maili ja salasõna. “My Bookings” lehelt näete kõiki tehtud broneeringuid.
Trahvivaba majutuse broneeringu tühistamine on üldjuhul võimalik 1-3 päeva enne majutuse algust, kusjuures ettemaksu ei tagastata.
Enne broneeringu teostamist kindlasti uurige hotelli tühistamistingimusi, mis on kirjas hotelli kirjelduses rubriigis "Special Notes".
Broneeringu tühistamise tähtaeg on märgitud ka broneeringu kinnitusele. Kui tähtaeg on möödunud, siis broneeringu tühistamise puhul tuleb teil maksta trahv esimese öö eest (ning samuti tellitud lisateenuste eest).
Broneeritud lisateenused tühistatakse automaatselt koos majutuse tühistamisega. Kui soovite tühistada vaid lisateenused (või osa neist) ning jätta majutusebroneering alles, siis teil tuleb saata e-maili aadressile support(at)balticbookings.com vähemalt 3 päeva enne planeeritud saabumist. Palun kirjutage e-maili “subject” reale broneeringu number, sõna “ tühistamine” ning loetlege tühistamisele kuuluv(ad) teenus(ed).
CityGuesthouse.ee teatab hotelli lisateenus(t)e tühistamisest, kuid ettemaksu kinnitatud lisateenus(t)e eest ei tagastata. Pärast tähtaega (kui saabumiskuupäevani on jäänud 3 või vähem päeva) ei ole lisateenuste tühistamine enam võimalik.

Millised on maksevõimalused ?
Üks peamisi eeliseid meie broneerimissüsteemis on see, et me aktsepteerime erinevaid makseviise :
- Krediitkaart : võimalus tasuda vaid deposiiti/tagatist (garanteerib broneeringu) või tasuda majutuse eest täies ulatuses.
- Pangamaksed
- E- raha ( PayPal, WebMoney, YandexMoney jne)
- Sularahamaksed
Valides kolme viimase variandi hulgast, tuleb tasuda 1 öö majutuse maksumus ning majutuse alguseni peab olema jäänud rohkem kui 1 nädal.
Iga majutusasutuse juures on lisainfo "General Booking&Cancellation Policy" , kus leiate informatsiooni maksevõimaluste kohta.
Broneerides palume Teil jälgida süsteemis antavaid juhiseid. Informatsiooni broneeringute kohta leiate ka meie lehele sisselogides www.balticbookings.com/mybookings
Kui majutuse summa on vähemalt 100€ on Teil krediitkaardiga makstes võimalik saada soodustust 3%.

Millal täpselt võetakse raha minu krediitkaardilt?
Kohe peale broneeringu kinnitamist võetakse teie krediitkaardilt 10% arve summast, mis hõlmab broneeritud majutuse ja lisateenuste maksumust.
Palun veenduge, et annate õiged krediitkaardi andmed ja et kaardil on piisavalt rahalisi vahendeid teenuste eest tasumiseks.
Vastasel juhul broneering tühistatakse ja teile saadetakse e-mail tühistamise kinnitusega.

Kas minu krediitkaardi andmed ja isiklikud andmed on kaitstud?
Kõik vajalik turvalisuse tagamiseks on tehtud.
Informatsioon, mida küsitakse teie käest registreerimise käigus on vajalik CityGuesthouse.ee -le broneeringu teostamiseks. Kõik informatsioon on rangelt konfidentsiaalne ja edastatakse kaitstud kanali kaudu. Broneeringu kinnitamiseks vajalikud krediitkaardi andmed edastatakse turvalise ja kaitstud kanali kaudu (SSL Secure Server).
Andmekaitseks on kasutatud professionaalseid tuvameetmeid. Vaatamata sellele ei vastuta CityGuesthouse.ee kahjude eest, mis võib põhjustada tegelik või oletatav tuvameetmete murdmine kolmandate isikute poolt.